Viking1 skrev:Som sidste år vil der blive afholdt DSM i Ringsted 26. juni og Fyns er ugen før.

Claus B skrev:Viking1 skrev:Som sidste år vil der blive afholdt DSM i Ringsted 26. juni og Fyns er ugen før.
" Fyns ", er det fyns stærkeste eller fyn open....
/Claus

Viking1 skrev:Det var da noget af en udmelding at komme med. Du kan da aldrig sige at det ikke bliver noget ved at se på. Hvad med alle de andre deltagere som har knoklet og trænet et helt år igen ? Man kan ikke antage noget på forhånd i stærkmand.

-igor- skrev:Viking1 skrev:Det var da noget af en udmelding at komme med. Du kan da aldrig sige at det ikke bliver noget ved at se på. Hvad med alle de andre deltagere som har knoklet og trænet et helt år igen ? Man kan ikke antage noget på forhånd i stærkmand.
Jeg siger ikke at der ikke blir noget at se på, men jeg siger at 1 pladsen nærmest er stensikker, jeg tror næppe Rene satser så hårdt at han får en skade og går ud med så langt ned til de næstbedste.
Sidste år var Nickolai rimeligt tæt på Rene, men der var langt imellem de andre pladser, nu hvor Mikkel og Nickolai ikke kommer, så blir der virkelig et sindsygt stort spring imellem pointne hvis Rene går til den.
Vi kan da lave et vædemål, jeg satser på Rene![]()
Jeg tvivler ikke på førstepladsen, men lidt på resten, men kampen om førstepladsen er jo det puplikum kommer for at se, resten af pladserne er mere intrasant for deltagerne selv.

Viking1 skrev:Sådan skal det lyde Kim ! men tro Igor baserede sin udtalelse på de stævner som er afholdt til nu.

-igor- skrev:Viking1 skrev:men kampen om førstepladsen er jo det puplikum kommer for at se, resten af pladserne er mere intrasant for deltagerne selv.

Viking1 skrev:-igor- skrev:Viking1 skrev:men kampen om førstepladsen er jo det puplikum kommer for at se, resten af pladserne er mere intrasant for deltagerne selv.
Tror du taler lidt for dig selv her. Tit kan publikum jo godt lide at se atleterne ikke giver op og kæmper for det. Så kan de jo se at det er tungt og nogle må kæmpe mere end andre for det. Man skal jo ikke dømme folk ude bare fordi man ikke bliver top 3. Hvis det hang sådan sammen kunne de bedste lissågodt bare mødes og os andre kunne blive hjemme.
Jeg går ud fra du er til stede på dagen som du plejer

-igor- skrev:Jeg kommer og ser det

Viking1 skrev:-igor- skrev:Jeg kommer og ser det
YES ... jeg mangler en kameramand ! Jeg siger til hvis jeg ikke finder en ..

Viking1 skrev:Håber ikke det er rigtigt det som jeg så på morgen tv. For åben skærm ser det ud som om Rene sprang sin biceps![]()
![]()
![]()
http://go.tv2.dk/video.php/id-31636598.html

-igor- skrev:Hvordan gik det?

-igor- skrev:Fandt osse lige det her:

rimturse skrev:Og enig i at DM og VM-kval er total dårlig timet med Mikkel og Nikolaj afsted..

Tilbage til Datoer, resultater og events
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst